De makelaar 2.0 maakt gebruik van een CRM pakket, profileert zijn makelaardij middels een website en deelt zo nu en dan iets op social media. Binnen een complete online marketingmix wordt ook nog eens geïnvesteerd in e-mailmarketing, Ads of marketing automation. Een actieve en betrokken makelaar, goed bezig toch?! Er ontbreekt alleen één essentieel onderdeel. Samenhang!
Ben jij klaar voor the Nexxtmove?
Met Nexxtmove gaat data niet langer verloren, maar wordt het krachtig ingezet! Binnen ons platform verzamelen wij de data van onder andere jouw makelaarswebsite, je nieuwsbrief en jouw social media kanalen. Wij lezen, analyseren en combineren deze data om te bouwen aan data-driven klantprofielen.
Daarnaast heb je door onze rapportages meer inzicht in welke content en/of campagnes succesvol zijn.
Nexxtmove; inzicht in wie wil verhuizen.
Met de huidige generatie woningzoekers, is online marketing een must voor jouw makelaardij.
'Te tijdrovend'
'Een te grote kostenpost'
Argumenten die wij geregeld voorbij horen komen. Hierdoor komt online marketing al snel onderaan het to-do lijstje van de makelaar te staan.
Nexxtmove verdrijft deze argumenten naar het rijk der fabelen. Eén platform voor al jouw online marketing, één plek voor al jouw content, één druk op de knop om in contact te komen en te blijven met jouw (potentiële) klanten.