Wat weet jij van de bezoekers van jouw website, de lezers van je nieuwsbrief of de likers van jouw social media posts? Zijn het toevallige voorbijgangers of terugkerende bezoekers? Nexxt Profiling verzamelt data, analyseert en legt verbanden. Wil jij weten wie er écht geïnteresseerd is in de dienstverlening of het woningaanbod van jouw makelaardij? Dat kan met Nexxt Profiling!
Inzicht in wie wil verhuizen, dat wil toch iedere makelaar? Er zijn talloze tools beschikbaar voor het genereren van leads. Door de versnippering van deze tools krijgen we weinig inzicht. Nexxt Profiling verbindt jouw online marketing kanalen en geeft unieke inzichten in het gedrag van jouw potentiële klant.
Nexxt Profiling verzamelt jouw online marketing kanalen op één platform. Dit geeft een duidelijk beeld van de successen van afzonderlijke campagnes. Maar belangrijker nog, je ziet de synergie tussen activiteiten van jouw (potentiële) klant op diverse kanalen.
De bundeling van data stelt Nexxt Profiling in staat om klantprofielen op te stellen op basis van het gedrag op de gekoppelde kanalen. Je ziet welke webpagina's werden bezocht, welke woningen werden bekeken en welke nieuwsbriefartikelen veel worden gelezen. Nexxt Profiling analyseert en jij leert steeds meer over het gedrag van je klanten en waar ze naar op zoek zijn.
Besluit jij Nexxt Social en/of Nexxt Mail te gaan inzetten voor jouw makelaardij? Dan ontvang je van Nexxtmove de Nexxt Profiling tool er helemaal gratis bij! Deze kans laat je toch niet liggen?